May 29, 2010

PEKERJAAN

Assalamuaalaikum. Dan Salam Sejahtera!

Pagi sabtu yang menyenanagkan, hari ni aku masuk keje siang sikit., kalau dengan pekerjaan aku ni, tak kesahlah nak masuk pukul berapa.. ini cuma untuk aku sorang ja.. you all bloger jangan lah ikut-ikutan lak... bab kita punya pekerjaan tidak sama. Itu pun untuk hari-hari tertentu sahaja.. Lagi pun Boss aku tak da kat sini, ini bukanlah bermaksud aku dah abaikan kerja aku tu, semua kerja dah aku settle kan.. dah tak da yang tertangguh lagi. Semua clear.. Kompani aku kira besaq gak la.. ada branch dua tiga.. tuh..! Aku pun dok berangan saja nak buat cam tu gak.. he..he..
Tiap akhir bulan bos datang cek, bagi kerja baru dan bayar gaji laa..
oooii... aku baru terperasan dan hampir terkejut ni! dalam dok excited ka.. atau malay kata terlebih syok! dok follow tah macam mana.. terfollow blog aku kendiri! wadoh.. cam mana tu! Bolih padam ka ha? Gelihati aku tenggok.. dah sah you all blogger mengata kat aku... apa... mamat ni buat ni..? Jangan marah sebab telah mencalitkan golongan bloger lelaki.. ampon maaf bro..! pls.. aku baru lagi,.. pada kakak2 adik2 jangan dok pi gelak weh.. harap bagi lah ti-tip yang istimewa kat saya no.. atas kebaikan tu.. Tuhan saja yang akan balas nanti. Dan kalau teringat nak bagi tip email kat saya: xaturen@yahoo.com
Semoga Berbahagia Dipagi Sabtu Ini.
Salam Hormat. Wassalam.
Bukan Saya! Tapi ia telah mengembalikan memory zaman silam saya. My heart feel sad to miss that time! esh.. esh..

3 comments:

Unknown said...

Seperti kampung ..

Afnie Roslan said...

tu la...dok xcited sgt..hahhaha...padahal pnh gak jd kat dr sndri...hehehhe

♥xaturen♥ said...

Tak nak tanya tempat saya ni.. ye la..sekurang2 tahu ge terbayang kat mana saya tinggal? i'm glad see u here.. 'happy melompat' he.. he..