May 12, 2010

account aku

Assalamualaikum.
Hari ini memang memenatkan.
Kul lapan lebih sikit baru sampai tempat kerja. Bos dah tercegat katdepan kita punya
berkunpul sebab nak bagi ceramah keselamatan. Bos jeling aku semacam je. aku buat tak nampak je terus sertai yang lain, tengah hari aku call Bank MBSB cawangan JB. Tanya pasal aku punya update account aku tu.. rupa2nya di perap saja borang yang aku antar pada 28hb 4 itu hari! dah seminggu lebih.. nasib baik lah aku yang call dia orang. kalau tidak kumpunan lah aku menunggu.. Diaorang yang cakap kalau siap nak talipon aku.. tunggu punya tunggu.. rupa2nya diperap gitu saja.. aku tenggok kat worksite dia orang bukan nya sibukkk.sangat.pun.. hadooh.. dah lah aku terperangkap kat traffic jem.. sesiape yang pegi JB bandar dari Pontian tahu lah sesak nya..
memang la bengang..!
Koorang tahu... dah balikumah aku pulak kena bagi ceramah kat rumah!
Memeningkan kepala betull la. Ada kepatut digasak nya main gitar sedangkan tak lama lagi nak final exam bulan 11 nanti...
Timbalan menteri tak dapek nak hand over.. Aku juga yang kena jadi busier nak jadi garang... Adoi.. Mak.



Terima kasih!


Baca Lagi Kesah Fidah!



No comments: